maandag 20 april 2020

Lowie en zijn go-cart




Ik kreeg een beetje vroeger dan mijn verjaardag een verjaardagscadeau.
'Een stoere go-cart!'
Misschien hebben jullie mij al zien rijden door de straten van Baliebrugge.
Ik ging mee naar de bakker en de slager.
Ook bracht ik een bezoekje bij juf Claudine met mijn go-cart. Super!



Wisten jullie dat ik drie grote zussen heb?
Mijn grootste zus is Lisa, 12 jaar.
Laura en Marie zijn een tweeling en werden op 4 april 11 jaar.

 Op hun verjaardag, was een feestje met vriendjes en familie niet mogelijk, maar deden we een speurtocht naar een schat die verborgen was in Baliebrugge. Super spannend!

Ik bouw kampen, speel met playmobil, help mama in de keuken en ik werk graag met papa in de tuin.
Ik stel het goed maar...ik mis mijn vriendjes uit de klas, de juf,...
Ik word er soms echt verdrietig van....
Hopelijk tot gauw terug in de klas.