maandag 20 april 2020

Eden is fan van Bumba.

Bumba Bumba!
Geschminkt in een clowntje, lekkere eigen gebakken bumba koekjes..






en niet te vergeten lekkere Bumba pudding!
Ja hoor Eden is fan van Bumba!










De paashaas was ook op bezoek bij Eden.
Heel wat lekkers bracht de paashaas een fiets en ook een trampoline!
Leuk hoor!






Lewis mijn kleine broertje is mijn grote vriend!




Hij eet al groentepap! Ik mag ook al eens helpen! Lewis vindt het lekker hoor.

Na het eten wat slapen en dan wat spelen, knuffelen!

                                     
Samen met papa geef ik alle diertjes eten: de Bambi's, de kippen, de poes....
Ik trek dan ook hetzelfde pak aan als mijn papa!



Veel spelen en geschminkt worden, dat vind ik heel leuk!

Ook mocht ik mijn mama schminken 😉.


Kijk eens welke taart wij hier 'bakken'?
Mmmmm lekker en leuk om mee te helpen.







Fietsen, dat vind ik ook heel leuk.
En kijk eens wie er aan mijn dopspeentje hangt?




Thuis genieten van het mooie weer en ons gezin, zalig!