vrijdag 17 april 2020

Een verhaal van Nore.


Ik ben graag de 'mini kok' in huis.
Ik help het eten klaarmaken met mama en papa.
Dat ziet er lekker uit Nore!


  Mama werkt nog steeds thuis en dan kleur ik heel mooi binnen de lijntjes.
's Avonds help ik met papa om de bloemen    water te geven.












In de namiddag speel ik buiten want dan is het zonnetje lekker warm. Ik kreeg een spelletje van de buurjongen Kamiel: een 'golfspelletje' met hondjes. Je moet de balletjes onder het buikje van de hondjes slaan. Leuk hoor!


En als ik flink ben, krijg ik een lekker ijsje!
Met aardbeien en slagroom! Mmmmm!



Omdat ik heel verdrietig was dat we niet naar de K3 show konden, heb ik van mama en papa een echte K3 hoofdtelefoon gekregen.




Ik dans ook super graag op de liedjes van K3 en zing de liedjes allemaal mee!
Super Nore!




Het fietsen gaat steeds beter. 
Iedere avond fietst ik een toertje 'rond de blok'.

Dikke zoen en knuffel!
  Nore