dinsdag 2 juni 2020

De eerste dag na de lockdown.....Joepie! We mogen terug naar school!


Ooh wat was het spannend deze morgen...

Aan de gele poort...
zoveel rustige mama', papa's, grootouders....met hun kleuter(s)...
Met een lach en een traan!

We zijn goed gestart! Super gestart!
Ook de nieuwe vriendjes van Nellie deden het super!

Welkom Oona, Mali en Odië (zusje van Mauriets 😉)!
Welkom juf Anneleen!

Op wandel in de klas

Kijken naar de kindjes die spelen; dichtbij de juf

Mijn kleine zusje bij mij in de klas, super!
Welkom lieve vriendjes van Jip!

 Spelen in het zonnetje in de klas
O wat ben ik toch blij!


Terug samen! Dikke vriendjes!
Even een rustige activiteit...


Ja hoor, zo leuk met mijn vriendje!

Oh wat ben ik in mijn nopjes.
Spelen in de huishoek met mijn favoriete grote schoenen aan!
Klimmen




Twee hartsvriendinnetjes!
Zoooo blij ben ik!

Zoveel spelen met mijn vriendjes... daar krijg ik rode wangetjes van.
Kleine deugniet!

Het lekker eten is klaar!
Binnen spelen in het zand...super toch!


Mmmm lekkere boterhammetjes!

Een reuzegrote zandbak!

Kapoenen!


'Dat heb ik gemaakt voor mijn mama!'

Ooh wat ben ik toch zo blij!
Spelen met de brandweerwagen



Wat een zonnige dag met een zonnige glimlach!

Op het klimrek

Samen spelen!

Na de foto's hoef ik jullie niet te vertellen hoe de dag is geweest. Met een lach en een traan...
'Ik heb niet zo goed geslapen juf!'
'Ik mis mijn mama...'
'Zijn dat de kleurplaten van aan je huis?'
'Oh ik zie dat er al iets nieuws getekend staat op het bord?'
'Juf, ik heb honger en reuzendorst!'
'Ik ben wel moe hoor...'
Met mijn knuffeltje dicht bij mij...
Lekkere boterhammetjes die mama maakte...
Maar wat ben jij gegroeid!
Caro start wat later...tot gauw Caro!
Onverwachte kusjes, een handje geven, een glimlach, een vraag, een verhaal,....zoveel kleine GROTE tekens...
Zoveel meer...
Zo blij terug te zijn....
Voor groot en klein!

Dank je wel om je kleuter te helpen begeleiden om 'terug' naar de klas te komen.

Het was fijn met de 'bubbeltjes' in onze bubbel te zijn!