zaterdag 13 juni 2020

Proficiat met je vaderdag!


Lieve papa

Mijn papa die alles kan,
van kok tot klusjesman.
Mijn papa die alles voor me doet
daarom krijgt hij een kusje op zijn snoet.
Mijn papa met een lieve lach.
Proficiat met je vaderdag!

Liefs van je kapoen!

Een iPad voor mijn papa
en een feestelijke pluim!
(Klas nieuws: Elena viel van de klimtoren thuis en zit
nu in het gips. Misschien heeft je kleuter dit reeds verteld.)





















Voor de papa's geef ik graag een HARTelijk woordje
want ook onze papa's verdienen echt een feestelijke pluim in deze heel speciale tijd.

💕

Jullie papa is aandachtig, aanwezig, actief, alert, attent, avontuurlijk, behulpzaam, betrouwbaar, beweeglijk, blij, creatief, dapper, enthousiast, ernstig, flexibel, gedienstig, geduldig, gedreven, gezellig, grappig, handig, hulpvaardig, vindingrijk, kalm, LIEF, moedig, ondernemend, optimistisch, soepel, speels, sportief, spontaan, sterk, tevreden, voorzichtig, vriendelijk, vrolijk, ijverig, zacht en zorgzaam.

In al die dagen, weken die voorbij zijn en je papa voor jou gezorgd heeft en nog zal zorgen, verdient papa wel deze grote schat aan woorden en een zelfgemaakt cadeautje.

Papa's jullie hebben je vaderdag dubbel en dik verdiend!
Geniet met volle teugen!

💕