maandag 27 juni 2022

Een kroon voor Ivar!

 Hieperdepiep hoera voor Ivar!


Proficiat "papegaaitje"!

Ivar had al een keuze gemaakt vooraleer hij in het schmink boek mocht kijken...

'Een papegaai zou ik graag zijn!'😀


Lekkere megamindy pudding!


Drie 💙💙💙 ballonnen voor Ivar!
Vandaag is Ivar 3 jaar!


De troon mocht bovenop het podium staan.
Een groot vuurwerk, dansen en zingen en veel kusjes voor Ivar!



Kijk eens naar mij! Hier sta ik op de foto bij Bumba en Bumbalu!


                                                                                                         Zo groot ben ik al!


                                   ' Een blauw, rood en groen kaarsje kies ik graag voor op de taart.'




Het liedje 'Papegaaitje leef je nog iade' mocht vandaag niet ontbreken 😊!

Wat een leuke dag Ivar!

💙💙💙