woensdag 4 mei 2022

Mamaverwendag in de klas!

 Joepie!

Op de gele dag prijkt een mama!

Met onze mama naar de klas.

*Genieten in de klas
*Meebeleven van ons ochtendritueel: dansen, de kalenders waarnemen
*Woensdag, poppenspel dag: tiktak moederdag
*Koffie voor de mama's 
*Sherborne met de mama's
*Mooi weer vandaag! Ons schoolfeest dansje dansen met de mama's
*Ik geef je een mooi bloemetje, een bloemetje aan jou!

Dank je wel mama's, oma's en tante dat jullie erbij konden zijn!
Dank je wel juf Ann-Sophie voor de foto's!
Dank je wel juf Bianca voor de lekkere koffie!
Dank je wel collega's!

Een hartverwarmende, blije voormiddag in de klas voor groot en klein!

In de klas










💙

Sherborne in de zaal
























💙

🎵🎶 Mooi weer vandaag! 🌞




💙

'Ik geef een heel mooi bloemetje,
een bloemetje aan jou!
Omdat ik je zo lief vind,
omdat ik van je hou!
Ik geef een heel mooi bloemetje, 
al is het wel wat klein.
't Zou leuk zijn als we elke dag twee dikke vriendjes zijn!'





💙

Zo blij zo blij!


💙💙💙