donderdag 14 oktober 2021

Kijk eens wat ik al kan!

 

We snuiten onze neus met Jules!

Je vouwt je zakdoek open.

Je brengt je zakdoek naar je neus.

Je blaast door je neus.

Je veegt je neus af.

Je gooit je zakdoek in de vuilbak.

Knap hé!

En hebben wij niet de mooiste zakdoek-vuilnisbak van de school 😁!




In het poppenspel smeerde Jules zelf zijn boterham terwijl mama om melk was.
En wat voor een boterham!



Het werd een boterham met boter, choco, honing, yoghurt, cornflakes en daar
 bovenop 2 suikerklontjes. Eéntje voor mama en ééntje voor Jules.
Lekker hoor!

Wat was mama verrast! 'Jules wat ben jij al groot!'

Zijn jas alleen aantrekken kan Jules ook al.

Flink hoor Jules!

En....zijn neus snuiten, lukt ook al aardig!

'Kijk eens wat ik al kan!

We kunnen onze jas alleen aantrekken
en
we kunnen de plaatjes ook logisch rangschikken en mooi opkleven.






💙

Met knikkers schilderen....


Een mooie bloem....


In onze boom...



'Ik ben al zo groot,

Maar kan nog niet alles helemaal alleen.

Gelukkig zijn er heel veel mensen

Om me heen

En die helpen mij meteen.

Ook jij bent er zo een!'

 

DANK JE WEL!

 

Mama's, papa's, zusjes en broers, grootouders, juffen en nog zoveel meer mensen....


DANK JE WEL!


💙💙💙