donderdag 10 mei 2018

Mama verwendag




















Lieve mama's! Lieve oma's! Lieve tante!
                                                                                  
Eindelijk is het dan de dag,
dat ik je eens verwennen mag, op mama verwendag!
We hebben er dagen op gewacht
en hebben een leuk plannetje bedacht.

Vandaag mag je mee met mij naar de klas,
mee genieten van alles wat gebeuren zal in de instapklas.
Blijf maar lekker dicht bij mij vandaag,
want ik zal je verwennen, dat doe ik graag.

Nu is er koffietijd...
Kom je me halen na de speeltijd?
De voormiddag is nog niet gedaan....
Er komt nog iets leuks aan!

Dank je lieve mama, lieve oma, lieve tante, dat je hier was,
in de instapklas!




















Een dikke zoen....van je lieve kapoen en juf!

En een grote dank je wel aan directeur Sabine, de juffen van De Zonnewijzer om er ook bij te zijn!

Een leuk lang weekend met een fijne moederdag!