woensdag 16 februari 2022

Een kroon voor Remy!

 Gelukkige verjaardag Remy!

                                               
Hiep hiep hoera luipaardje!

Mmmm welke pudding heeft Remy meegebracht?
'Megamindypudding'

                                                    Kijk eens naar mijn kleur van mijn trui...
                                                    Dan weet je wat mijn lievelingskleur is 💚!


De 'tiktakdans' voor Remy, altijd leuk!


Wat een leuke dag!

Vrolijk
en


ook wat verlegen...


                                                  De klasfiets, getest door de jarige van de dag!

                                                                
                                            Kijk eens naar mijn foto's van toen ik nog een baby was!


                                                             Nu ben ik al een heuse kleuter!


En ook een heuse muzikant!


Wat een leuke dag!
En niet alleen voor Remy!


💚💚💚