donderdag 24 februari 2022

Een kroon voor Louis!

 Hiep hiep hoera voor Louis!

Van harte gefeliciteerd 'toverpoesje'!

Mmmm lekkere 'Bumbapudding'!

                                                          'Oooo, ben ik dat nu in de spiegel?'


'Kijk eens naar mij als ik een baby'tje was!'


'Juf Anneleen wil jij ook eens kijken naar mij op de foto's van toen ik nog een baby'tje was?'


Ik ben nu geen baby, peuter meer maar een kleuter uit de instapklas!
Louis koos een geel, oranje en groen kaarsje voor op de taart!
Kaarsjes kaarsjes op de taart want het is feest vandaag!


                                                                            Hiep hiep hoera!


En zo leuk! Fietsen in het zonnetje op mijn feestje!



En daarna lekkere pudding smullen aan de picknick tafeltjes.



                                                                     Rombombombom!


En met onze zelf geknutselde schuddoosjes ...een fanfare met de jarige.


                                       Een 'muziekverjaardagskaart' klonk doorheen de klas vandaag!
                                 Ook in het mediauurtje kregen we het clowntje met zijn vogeltje te zien.
                                                                    

Wat een leuk feestje Louis!

💙💙💙