zondag 30 januari 2022

Een kroon voor Doutzen!

 Van harte gefeliciteerd Doutzen!

  
Hiep hiep hoera voor ons 'toverpoesje'!

Wat een leuke dag Doutzen!

Lekkere bumba pudding maakte Doutzen klaar.


Vanop de troon genoot Doutzen van het zingen en dansen.



Fietsen op mijn feestje!


Ballonnen kleuren in het lievelingskleur 'oranje' van Doutzen.

                                                                                
                                                              Kaarsjes kaarsjes op de taart!


                                                                    
                                              Kijk eens naar mijn foto's van toen ik nog een baby was!


Een zingende verjaardagskaart kreeg ik van mijn Mamie en liet ik héél graag horen.


Wat een leuke dag!

💙💙💙