zaterdag 9 mei 2020

Eden


Wat zou Eden hier klaar
 maken?
 Bloem, suiker, eitjes en olie....


















Oooo.....




Lekkere, mooi versierde koekjes!
Die zien er lekker uit.
En met de hulp van de minikok zullen ze zeker lekker smaken!
Super!

En zouden de minikok en mama nog lekkere koekjes bakken?
Ik zie terug bloem, olie,....en zout???
Roeren.....
Kneden....

Het deeg rollen...
Figuurtjes drukken....
Nu gaan mijn 'koekjes' in de oven....
Maar kijk eens naar mijn 'koekje'?






en
ik ga die niet opeten maar...
schilderen!
Ooh wat leuk!
Koekjes maken van speeldeeg!


En de minikok is nog niet klaar.
Kijk maar eens.... 





 Niet alleen in de keuken heeft Eden veel werk maar ook in         de stal.













Kijk eens naar mijn konijntje?

Ook timmeren is leuk!


Samen met mijn kleine broertje Lewis....hoor je hem lachen?




In het ballenbad!
In de fietskar!
Samen spelen is zo leuk!













Ook eens lekker zot doen met mijn mama vind ik super!

Een lekker ijsje bij mooi weer is o zo lekker!


Daaag Eden tot de volgende keer!