maandag 30 maart 2020

Mill speelt heel graag buiten!


 Mill, mama en papa met kleine zus in de wandelwagen gaan heel graag wandelen in het bos.
Ook 'Jules' de hond vindt dit leuk!
Maar nu kunnen ze dat niet meer.
Nu moet je dicht in de buurt van je huis blijven...


En...dat gaat ook!
Kijk eens wat een grote plas!
En kijk zie je de voetafdruk in de modder? Zou die van mijn mama of mijn papa zijn?
Ik maak ook alvast sporen in de modder!


Oh kijk eens naar die grote plas! Je kan er op een bankje zitten of liggen,


of een lekkere banaan eten!


Thuis hebben wij al eens gepicknickt in de tuin. Het zonnetje was er ook bij.


Ik 'lees' ook al eens graag een boekje voor! Voor mijn kleine babyzusje Mona. Wat een lieve grote broer ben jij Mill!

De auto wassen samen met mijn papa. Dat is leuk!
             Ik help ook flink met mijn mama en papa.  Het is precies of ik dan het kindje van de dag ben. 




Ik ben ook al op berenjacht geweest. De grote beer in mijn klas heb ik ook al gevonden!




Een spelletje spelen 'Lynx' is ook super leuk!

Maar het liefst van al, speel ik buiten!
Mijn mama en papa moeten flink hun best doen om me terug binnen te krijgen.

Super!!!