maandag 30 maart 2020

Eden op zijn paasbest!


Eden op zijn paasbest! Maar niet alleen Eden! Kijk maar eens!
De kleine Lewis werd gedoopt!
Oh hoe leuk! Van harte gefeliciteerd!
 Eden, zijn mama en papa zijn zo fier als een pauw!












De babyborrel...het feestje werd eventjes uitgesteld...







Eden speelt ook heel graag buiten! 
Krijten, voetballen, fietsen....en met het zonnetje!
De kleine Lewis geniet er ook van.



 Ook binnen spelen is leuk!
Op het speeltapijt, boekjes 'lezen', tekenen, knutselen....
Er is steeds iets wat ik leuk vind!

















Kijk eens naar mijn tekening aan de voordeur!


Voor al mijn vriendjes maak ik een mooie tekening.
Met mijn zonnebril ben ik toch wel heel cool hé!
Straks brengen we de tekeningen rond.





Met mijn stiften maak ik een mooi kunstwerk!
Mooi hé!


Ook een paasmandje knutselde ik samen met mijn mama! Super!
Paashaasjes...de oortjes schilderen...
dat is wel wat moeilijk! Maar het is gelukt!!!
Ook een graafmachine heb ik geknutseld! SUPER!
  


Net als in de klas maakte mijn mama een leuk dagschema!
Zoveel sporten, knutselen....daar krijg je toch reuzenhonger van!
Mmmm lekkere framboosjes!
Honger...en...moe...
Wat is het fijn Eden om alle leuke thuisactiviteiten te kunnen volgen!