zaterdag 8 juni 2019

Sportdag in De Zonnewijzer 'Te land, ter zee en in de lucht'

Sportdag in De Zonnewijzer
'Te land, ter zee en in de lucht'
door onze turnjuf 'juf Sara'!
Super!
Samen met mama Nele gaan we sporten!
Allen kwiek, allen klaar?
Vooruit dan maar!

 
Onze nieuwe vriendjes.....wat gebeurt hier allemaal?
Stoepkrijt, schilderen met water en een parcours op de ludomodules! Een leuke eerste activiteit!
Een eerste puzzelstuk is binnen!


  

 

Even piepen naar de buren die zwieren en zwaaien met linten.
  

 

Een koekje en een drankje in de zon.


En dan naar de zaal om te springen!
Super!

 

 


Een tweede puzzelstuk hebben we verdiend!
We wandelen naar onze volgende activiteit: naar de zandbak in De Zonnetuin!


 Super met de vlaggetjes!
 

 

 

Wat een zalige, ontspannen activiteit na ons springen! Een derde puzzelstuk ...
Tijd voor een middagmaal en dan sporten we verder.
Een bewegingsomloop in de zaal! Klimmen en klauteren, springen, stappen,....super!

 
  


Jawel, een vierde puzzelstuk!
Yoga in de klas en ook de parachute...want even wat regen....

Yoga: de aap

 

Een fleurige activiteit met de parachute en de visjes in de zee. Een vijfde puzzelstuk...

Als laatste activiteit bewegen we met de hoepels die ons ook een laatste puzzelstuk oplevert.
    

 

Wat een sportieve dag!

Van juf Sara krijgen we een diploma! Dik verdiend! Proficiat vriendjes van Nellie en alle vriendjes van De Zonnewijzer! 
 

Ik sport op het land
in de Zonnetuin en in het zand.
Ik schilder met kwasten en maak met de parrachute een zee,
wie doet er allemaal mee....?
Ik spring in het springkasteel hoog in de lucht
en dit zonder een grote zucht.
Ik ben een krak...
want ik heb mijn diploma van te land, ter zee en in de lucht op zak!

Op het einde van de dag...



Dank je wel aan alle juffen, turnjuf Sara en mama Nele!
Een sportdag op maat van ons Nellie vriendjes!
Super!