woensdag 8 mei 2019

Mama verwendag in de instapklas!

Mama verwendag in de klas.
Toch geen gewone dag!
Een dag vol emoties.
Een lach en een traan.
Mama verwendag in de klas.

De zachte landing...


Onthaal met
*vertellen met Nellie


*een nieuw bevertje


Lulu en Lola wat lekkers bezorgen


Poppenspel 'tiktak'




Liedje 'Ik geef een heel mooi bloemetje'


'een bloemetje aan jou!'

 

'omdat ik je zo lief vind'


'omdat ik van je hou!'

 

Ook een dansje met onze mama's staat op het programma.

 

Dikke vriendjes!






 


Even koffietijd, een koekje en een drankje,

en dan de 'mama sherborne'!

  

 

 


 

  




'Lieve mama, oma, metie, tante Brenda!
Eindelijk is het dan de dag,
dat ik je eens verwennen mag, op mama verwendag!
We hebben er dagen op gewacht
en hebben een leuk plannetje bedacht.

Vandaag mocht je mee met mij naar de klas.
Mee genieten van alles wat er gebeurt in de instapklas.
Blijf maar lekker dicht bij mij vandaag,
want ik zal je verwennen, dat doe ik graag.

Nu is er koffietijd...
Kom je me halen na de speeltijd?
De voormiddag is nog niet gedaan!
Er komt nog iets leuks aan!

Dank je lieve mama, oma, metie, tante Brenda dat je hier was
in de instapklas!'

Lieve groetjes,
juf Sara en juf Claudine