donderdag 22 november 2018

Dierenplezier met juf Kimberly ! (4)


Dierenplezier met juf Kimberly!


Deze week kwam de schildpad aan bod in de klas.

Kleintje was zijn mama kwijt...Juf Kimberly speelde een mooi poppenspel
met een blij terug zien van mama schildpad en het kleintje.
De kleuters gingen aan het werk met groene verf, donkergroen of lichtgroen.

Een schildpadje misschien?




Een liedje van   



Pootjes, pootjes, pootjes!
Mijn armen en benen worden pootjes!
Mijn gezicht word een hondensnuit
en daarom roep ik luid: WAF WAF WAF WAF



Mijn gezicht wordt een kattensnuit
en daarom roep ik luid: MIAUW MIAUW




Een vrolijk dierenliedje!

Pootjes, pootjes, pootjes!
Mijn armen en benen worden pootjes!
Mijn gezicht wordPootjes, pootjes, pootjes!
Mijn armen en benen worden pootjes!
Mijn gezicht word een hondensnuit 
en daarom roep ik luid: WAF WAF WAF WAF

Mijn gezicht wordt een kattensnuit 
en daarom roep ik luid: MIAUW MIAUWeen hondensnuit 
en daarom roep ik luid: WAF WAF WAF WAF

Mijn gezicht wordt een kattensnuit 
en daarom roep ik luid: MIAUW MIAUW