donderdag 22 maart 2018

Waarden in de kleuterschool

Waarden in de kleuterschool…

Het unieke in ieder kind is een start om de kleuters te begeleiden.
In de kleuterschool leert uw kleuter belangrijke waarden.
Eerlijkheid, rechtvaardigheid, verantwoordelijkheid, respect en vriendschap,
pijlers waarop het dagelijks schoolleven steunt.
In het dagelijks samenzijn en samenleven zetten we die waarden om in praktijk.
Met enkele pictogrammen doorheen onze school willen we elkaar daarop attent maken.

Afbeeldingsresultaat voor sclera niet lopen            Afbeeldingsresultaat voor sclera stil zijn                         
Hier lopen we niet!  Kom je ook rustig binnen?          
      Afbeeldingsresultaat voor sclera speelplaats Afbeeldingsresultaat voor sclera niet roepen
      Op de speelplaats tieren we niet!

Gerelateerde afbeeldingGerelateerde afbeeldingAfbeeldingsresultaat voor sclera niet op de glijbaanGerelateerde afbeeldingGerelateerde afbeelding
Bij deze bel stop ik met spelen en ruim ik snel en flink op!

Gerelateerde afbeelding=Gerelateerde afbeelding
Bij deze bel ga ik flink in de rij staan!

Afbeeldingsresultaat voor sclera eten Afbeeldingsresultaat voor sclera stil zijn                
Eerst knabbelen, dan babbelen!   
        
Afbeeldingsresultaat voor alsjeblieft

Afbeeldingsresultaat voor sclera  vraagAfbeeldingsresultaat voor sclera  vraag
Ik denk eerst heel goed na… en stel daarna mijn vraag!