dinsdag 27 februari 2018

'k Zag veel kindjes broodjes smeren!

''k Zag veel kindjes broodjes smeren.
O dat was een wonder!
't Was een wonder boven wonder 
dat die kindjes smeren konden!
Hihihi, hahaha!
'k Stond erbij en ik keek ernaar!

Oh wat een leuke dag!
Met een 'lekker' beleg in de schooltas kwamen de kleuters gezwind naar de klas!
'Juf, ik heb choco mee!'
'En ik chocotuur!'
Plakjes kaas, salami, speculoos pasta,....allemaal lekker beleg!

Eerst naar de bakker om een groot wit brood en een klein wit brood te kopen!
Super!




In de klas maakte juf eerst een boterham zoals Jules.....
Alle beleg op mijn boterham: boter, smeerkaas, choco, confituur, plakje kaas,
een vleesje en wat groenten erbovenop....




'Juf Anneleen, wil je eens proeven?'
'Neen hoor, dank je wel...'
Ok dan, de grote boterham voor mij....
Een grote hap....en.....bah, wat smaakt dat vies....
Vlug vlug wat melk drinken....


Die boterham, die is voor de kippen....

Smeren wij ook zo een boterham?
Neen hoor, een lekkere boterham met één soort beleg!

Een servetje, een boterham, beleg, een mes,....




Smeren, smeren, smeren,....







Smullen, smullen, smullen....





Lekker, lekker, lekker!