maandag 13 november 2017

We spelen het verhaal....'Hou je vast!'

Opi van Milan en Jonny speelden graag het verhaaltje mee met ons!
Wij waren 'kleine beren' en Opi 'Opi beer' en Jonny 'Jonny beer'!
Juf Anneleen was onze fotograaf van dienst, nam eventjes de rol van 'opa beer' en hielp waar het nodig was....
Het werd dolle pret!
Milan bleef heel dicht bij 'Opi beer'.

We vertelden samen het verhaal 'Hou je vast!' aan opi en Jonny.
En dan was het onze beurt.....
Hou je vast!
Opa Beer was druk in de weer en Kleine Beer had het ook erg druk! Vroem, vroem! Ik zit in een vliegtuig! Ga je mee?
Ok, één keertje dan....Hou je vast!
 Jippie! 
We duikelen eruit.....zo en nu ga ik de was doen....
Tjoeke-tjoeke-tjoek! Ik zit in een trein! Ga je mee? Ok, één keertje dan....Hou je vast!
En nu moet ik echt aan de was beginnen.....Ok, mag ik mee met jou? Hou je vast!
 
Maar nu gaan we aan het werk.... Nog één keertje dan opa, alstublieft? Goed dan! En dit wordt vast het leukste ritje van allemaal! Hou je vast!
 
 
 
En nu.....kijk ik eens naar Opa Beer, die de was doet.......
 
 
 
 
Dank je wel lieve opi, Jonny en juf Annleen! 
We vonden het super dat jullie erbij konden zijn!
'We houden jullie vast!'